Contact
Is niet alles duidelijk? Bekijk hieronder eerst even de meest gestelde vragen (FAQ). Staat jouw vraag er niet tussen? Contacteer ons gerust via:
- E-mail: steffi@happyplays.be
- Telefoon: +32 498 35 05 17
- Chat: Je kan ons een berichtje sturen via de chatknop
- Instagram: https://www.instagram.com/happyplays.be/
Bestelling afhalen? We contacteren je via e-mail voor een afhaalmoment.
Onze materialen komen bekijken, voelen en uitproberen in onze winkel? Kom langs tijdens onze vaste openingsuren: maandag van 14 tot 18 uur, woensdag van 10 tot 18 uur, donderdag-zaterdag van 10 tot 17 uur en zondag van 10 tot 14 uur. Extra en/of gewijzigde openingstijden worden steeds op de webshop, op Google en via onze socials gecommuniceerd.
Adres: Wijstraat 37, 9340 Lede
Stel hier je vraag
FAQ
Beschikbaarheid en bestellingen
- Wat als een artikel uitverkocht is?
Artikelen waarbij "uitverkocht" vermeld staat, zijn momenteel niet op voorraad. In sommige gevallen betekent dit dat het product tijdelijk niet leverbaar is, in andere gevallen kan het gaan om een artikel dat je op voorbestelling (pre-order) kunt aankopen. Dan staat het ook zo vermeld. - Hoe werken pre-orders?
Wanneer je een product als pre-order bestelt, wordt dit speciaal voor jou besteld bij de leverancier. De gemiddelde levertijd bedraagt ongeveer 2 weken, maar dit kan variëren afhankelijk van het merk en de beschikbaarheid. De geschatte levertermijn staat steeds vermeld op de productpagina.
Let op: wanneer je meerdere producten bestelt en daar zit een pre-order bij, wordt je bestelling pas verzonden zodra alles volledig op voorraad is. Wil je de beschikbare artikelen al vroeger ontvangen? Dan plaats je best twee aparte bestellingen.
Twijfel je of iets binnenkort opnieuw beschikbaar komt, of wil je zeker zijn van een product? Neem gerust contact op, ik help je graag verder.
Verzending en afhaling
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
België: vanaf €5
Nederland: vanaf €7,50
- Wat is de levertermijn?
Wij streven ernaar om bestellingen binnen 1 à 2 werkdagen af te handelen en op te sturen.
- Kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging via mail. Ook krijg je nog een mailtje wanneer je pakket klaar is voor verzending, waarin je een bijhorende track en trace code vindt.
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, het is zeker mogelijk om je bestelling af te halen. Vink deze optie aan bij het afrekenen en kom je bestelling afhalen tijdens de openingsuren van de winkel. Op deze manier kan je de verzendkosten uitsparen.
Retour
- Hoe retourneer ik mijn bestelling of een artikel?
Dit kan door eerst een melding te maken via e-mail (steffi@happyplays.be). Daarna pak je de te retourneren artikels in. Als de retourkosten voor jouw rekening zijn, dien je zelf een verzendlabel aan te maken en je pakket op te sturen. Als de retourkosten voor onze rekening zijn, sturen wij een retourlabel naar je op.
Betaalmogelijkheden
- Hoe kan ik betalen?
Op de webshop zijn er volgende betaalmogelijkheden:
Credit card
Bancontact
PayPal
Payconiq
Ook in de winkel kan je op verschillende manieren betalen:
Contant
Bancontact
Payconiq
VISA/Mastercard
- Kan ik ook bestellen op factuur?
Bestellen op factuur is zeker mogelijk. Contacteer ons hiervoor via mail: steffi@happyplays.be
Fysieke winkel
- Waar is de winkel gelegen?
Wil je graag de producten komen bekijken? Je vindt ons hier: Wijstraat 37, 9340 Lede (België).
- Wat zijn de openingsuren?
Op maandag van 14 tot 18 uur, woensdag van 10 tot 18 uur, donderdag-zaterdag van 10 tot 17 uur en zondag van 10 tot 14 uur.
Extra en/of gewijzigde openingstijden worden steeds op de webshop, op Google en via onze socials gecommuniceerd.