Contact

Is niet alles duidelijk? Bekijk hieronder eerst even de meest gestelde vragen (FAQ). Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur ons een e-mail of vul het contactformulier in.

Schakel je ons graag in voor een speelsessie voor je organisatie of privéfeest? Ontwerp je graag samen een themabox op maat? Neem gerust contact op. We helpen je graag verder.

Stel hier je vraag

FAQ

Algemeen

  • Waar is de winkel gelegen?

Wil je graag de producten komen bekijken? Je vindt ons hier: Zijpbeekstraat 13, 9300 Aalst (België).

  • Wat zijn de openingsuren?

Wij zijn open op zaterdag van 10u00 tot 14u00. Extra en/of gewijzigde openingstijden worden steeds op de webshop, op Google en via onze socials gecommuniceerd.

Ook langskomen op afspraak is mogelijk. Contacteer ons gerust.

Verzending en afhaling

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

België: vanaf €5
Nederland: vanaf €7,50

  • Wat is de levertermijn?

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 1 à 2 werkdagen af te handelen en op te sturen.

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging via mail. Ook krijg je nog een mailtje wanneer je pakket klaar is voor verzending, waarin je een bijhorende track en trace code vindt.

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, het is zeker mogelijk om je bestelling af te halen. Vink deze optie aan bij het afrekenen en boek vervolgens jouw afspraak via onze digitale agenda. Op deze manier kan je ook de verzendingkosten uitsparen.

Retour

  • Hoe retourneer ik mijn bestelling of een artikel?

    Dit kan door eerst een melding te maken via e-mail (steffi@happyplays.be). Daarna pak je de te retourneren artikels in. Als de retourkosten voor jouw rekening zijn, dien je zelf een verzendlabel aan te maken en je pakket op te sturen. Als de retourkosten voor onze rekening zijn, sturen wij een retourlabel naar je op.

Betaalmogelijkheden

  • Hoe kan ik betalen?

Op de webshop zijn er volgende betaalmogelijkheden:
Credit card
iDeal
Bancontact
PayPal
Payconiq

Ook in de winkel kan je op verschillende manieren betalen:
Contant
Bancontact
Payconiq

  • Kan ik ook bestellen op factuur?

Bestellen op factuur is zeker mogelijk. Contacteer ons hiervoor via mail: steffi@happyplays.be

Volg ons op Instagram